Contacte.
Programació.
Gataro
El Teatre
Horaris i preus.
Destacats.
Història
El Projecte Artístic
El Teatre
Temporada 2010-2011
Històric
YouTubeInstagram Twitter Facebook Venda d'entrades online Patrocinadors.
Backstage Boni.
Accés per a
minusvàlids.
Reserva d'entrades
per telèfon.
Dies de l'espectador.
Servei de Bar.
Entrades amb descomptes tr3sc.
Descompte carnet biblioteques.
Descompte amb el carnet jove.
Descomptes per a majors de 65 i menors de 14 anys.
Descomptes socis Fnac.

Backstage

Actor / Malabarista Jordi Juanet “Boni”
Direcció Antonio Morcillo
Ajudantia de direcció Lídia Gilabert
Guionista Anna Llarch
Tècnic de so Maurici Pascual
Tècnic de llums Koko
Direcció musical Pep Pascual
Disseny d’il·luminació Quico Gutiérrez
Disseny i construcció d’escenografia Santi Cabús
Disseny i confecció de vestuari Pilar Albaladejo
Disseny i construcció autòmat Lluís Ribas
Disseny i realització del cap de l’autòmat Joan Romaní “Scaramuix”
Fotografia Manel Sala “Ulls”

SINOPSI

L’espectacle és a punt de començar! Un cop més, com cada dia des de fa 27 anys, el Boni prepara el material, el vestuari, escalfa el cos, la veu i l’ànima… Però a mesura que s’apropa el moment de sortir a escena, apareixen els nervis, la incertesa. Vindrà gent? Agradaré? Estaré a l’alçada?

Els elements del backstage prenen vida, i són alhora còmplices i adversaris d’aquest personatge que al llarg de 60 minuts ens fa riure i ens fa patir, compartint amb nosaltres, i sense cap vergonya, la seva angoixa vital. El Boni ha de lluitar contra si mateix per superar la por i creuar el teló, una vegada més, cap al misteri de l’actuació. I, al capdavall, això no és el que fem tots cada dia?

La principal innovació de Backstage consisteix en l’encaix entre un artista de circ amb 27 anys d’ofici (Boni) i un autor i director de teatre (Antonio Morcillo: premi SGAE 2001 i 2008). Plegats han dut a terme un llarg procés de creació basat alhora en el treball interpretatiu i en les tècniques circenses. Tot plegat al servei d’un fil
argumental: la reflexió de l’artista sobre l’error i, sobretot, sobre la por a l’error.